4 599 ₴
4 099 ₴
Може використовуватися в складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні: віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах.
Кріплення шківа або зубчастого колеса на вихідній частині вала двигуна для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.
Можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту: човнів, катерів і невеликих яхт.
Особливості:
високі питома потужність і ККД;
стабільні оберти у всьому діапазоні навантажень;
повітряне охолодження примусового типу;
датчик низького рівня масла в картер;
дві горловини для заливання масла в картер із пробками-щупами з різних боків картера, для поліпшення доступу;
низькі рівні вібрації й шуму під час роботи
повітряний фільтр з масляною ванною.
Характеристики:
Тип двигуна | 4-тактний одноциліндровий |
Потужність двигуна, к.с. | 6,5 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см | 196 |
Діаметр циліндра / хід поршня, мм | 68/54 |
Система охолодження | Повітряна примусова |
Електричний стартер | Немає |
Витрата палива, гр/кВт*год | 380 |
Ємність паливного бака, л | 3,6 |
Обсяг масла в картері двигуна, л | 0,6 |
Тип хвостовика валу | Шпонковий |
Діаметр валу, мм | 20,00 |
Довжина валу, мм | 56,5 |
Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм | 45,5/5,0 |
Датчик низького рівня масла в двигуні | Є |
Габарити упаковки, мм | 385х330х360 |
Маса нетто/брутто, кг | 12,0/14,0 |
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
Виробник | Кентавр |
Користувальницькі характеристики | |
Тип двигуна | Асинхронні |
Кількість фаз | 1 |
Колір корпусу | Зелений |